Atidarymai / Pristatymai

Augančiam verslui svarbu pritraukti geriausius darbuotojus, o taip pat būti matomam ir inovatyviam ne tik savojoje nišoje, tačiau ir platesniame interesantų rate. Todėl produktų pristatymai ir atidarymo renginiai yra būtent tas pasirinkimas, kuris demonstruoja prekės ženklo pažangą ir plėtrą, siunčia tam tikrą žinutę partneriams ir konkurentams.

Atidarymo renginiai gali būti plataus spektro. Viešiems ir plačiai žiniasklaidoje nušviečiamiems renginiams skiriami nemaži biudžetai. Jais norima pasiekti kuo platesnę auditoriją ir tokiu būdu siųsti stiprų pranešimą apie sėkmingus žingsnius ir plėtrą. Tokio pobūdžio atidarymo renginiuose sukuriame stiprias vizualines žinutes: įspūdinga scena, dekoracijos, įvairūs apšvietimo sprendimai ir kiti panašūs akcentai. Taip pat dirbame su kolegomis, kurie pasiūlo interaktyvius pramoginius ir reklaminius sprendimus renginio svečiams. Jie skirti dar gilesnei prekės ženklo ar produkto integracijai. Tokio pobūdžio atidarymo renginiams visuomet siūlome žinomus veidus, kurie bus atsakingi už informacijos ištransliavimą, o savo charizma kurs pridėtinę vertę.

Faktas, jog ne visi atidarymo renginiai privalo būti didelio mąsto. Nemažai tokio pobūdžio renginių yra mažesni ir labiau lokalūs. Pavyzdžiui, įmonė atveria savo logistikos centrą. Toks renginys gali apsiriboti VIP svečiais, mažesne renginio infrastruktūra, tačiau bus ne mažiau stilingas ir turės tik teigiamą efektą. Tokio pobūdžio renginiuose sukuriame šventinę atmosferą atsižvelgdami į skiriamą biudžetą. Bene svarbiausias tiek mažesnių, tiek didesnių atidarymo renginių akcentas yra tinkama ir greita komunikacija. Taikli ir informatyvi žinutė socialiniuose tinkluose, greitas spaudos pranešimas su puikiomis nuotraukomis pasiekia tikslinę auditoriją ir pakelia renginio vertę.

Produktų pristatymai iš dalies yra panašūs renginiai savo tikslu. Tačiau skirtingai nei atidarymai, produkto pristatymai gali vykti įvairiose ir netikėtose vietose. Priklausomai nuo norimos pristatyti paslaugos/produkto improvizuojame ir ieškome įdomių lokacijų arba siekiame, jog kliento pasirinktą erdvę būtų galima netikėtai transformuoti į pozityvias emocijas keliančią vietą, kuri būtų susieta su norimu pristatyti produktu ar paslauga. Šiandien produktų pristatymai gali vykti ir internetinėje erdvėje, sukuriant renginius socialinėse erdvėse ir ten suburiant tikslinę auditoriją. Kaip ir atidarymuose, taip ir produktų pristatymuose yra svarbu greiti veiksmai medijoje – pranešimai spaudai, komunikacija socialiniuose tinkluose.

Mumis pasitiki

Meniu