Korporatyviniai renginiai
Korporatyviniai renginiai
Korporatyviniai renginiai

Korporatyviniai renginiai

Korporatyviniai renginiai, arba tiesiog – vasaros ar Kalėdų renginiai įmonėms. Tai yra mūsų dažniausiai organizuojamos šventės, apimančios daugybę elementų. Tokių renginių metu rūpinamės: lokacijos parinkimu, maitinimo organizavimu, dekoracijų paruošimu, gamyba ir sumontavimu, įgarsinimo, apšvietimo paslaugomis, scenos pastatymu, įvariausių veiklų užsakymu, sporto zonos įrengimu, vedėjo bei grupės parinkimu, transportavimu, infrastruktūros sukūrimu, asistentų komandos surinkimu ir kt.

Vasaros renginiai įmonėms – tai dažniausiai tarsi uždari mini festivaliai gamtoje, nors vis daugėja klientų, kurie renkasi šventę susikurti miesto šurmulyje, netikėtoje ar neatrastoje vietoje. Nei vasaros, nei Kalėdų sezonui nekuriame šabloniškų pasiūlymų, visuomet stengiamės klientui pateikti individualų ir originalų sprendimą – tiek temos, tiek aktyvacijų prasme. Apskritai didėjant renginių pasiūlai ir daugeliui įmonių darant juos nuolatos, tikslinė auditorija tampa išranki ir daug ko mačiusi, tad vis didesnis iššūkis dalyvius nustebinti, arba, kitaip tariant – sukurti tikrai išskirtinį wow efektą. Bet iššūkiai mums patinka, tad stengiamės generuoti originalias, nematytas ir drąsias idėjas!

Tačiau dar originalesnių idėjų reikia paieškoti ruošiant pasiūlymus Kalėdiniams renginiams įmonėms – šie dažnai pasižymi stipriomis, išraiškingomis temomis, o žiemos metu esame ribojami lokacijų pasirinkimo. Visgi savo renginių krepšelyje turime itin originalių Kalėdinių renginių temų, dekoracijų ir lokacijų samplaikų – ir džiaugiamės, jog, turėdami klientų pasitikėjimą ir tikėjimą mūsų komanda, turėjome progą juos įgyvendinti.

Apskritai pastebime tendenciją, jog korporatyviniai renginiai įmonėms tampa vis originalesni ir vis mažiau nusileidžia viešiems koncertams ar kitokiems performansams, nes, klientui tampant reiklesniu, ir renginių organizatoriai pasitempia – rinkoje vis daugėja itin kokybiškų paslaugų, padedančių renginiuose sukurti jau minėtą wow efektą ir tikrai nustebinti publiką.

Kita tendencija – tampa svarbu ne pačios aktyvacijos ar veiklų kiekis, o dekoracijos ir sklandus temos išpildymas. Žmonės, atvykę į renginį, ieško emocijų, įkvėpimo, gerai praleisto laiko, o ne nuolatinio bėgiojimo per veiklas ir visapusiško užimtumo. Visi nori laisvės ir vis daugėja tų, kurie tiesiog mėgaujasi ir nenori niekur skubėti. Renginiai – labai dinamiška sritis, tad besikeičiant dalyvių norams ir poreikiams, turime keistis ir mes – reaguoti, būti lankstūs ir pasiūlyti geriausią bei originaliausią sprendimą.

Mumis pasitiki

Meniu